Szabad Szavak

Szabad Szavak

"Mocskos meleglobbi", avagy miért gáz a homofóbia

2017. május 24. - Marquard

Bevallom, szomorú vagyok. Vagyis, valójában nem igazán tudom eldönteni, hogy elkeseredettséget, vagy inkább dühöt érzek-e. Hogy az emberek botorsága, vagy a társadalmi felfogás, vagy a negatív, és kirekesztő berögzült elvek nehezen kezelhetősége okozza-e ezt az érzést, magam sem tudom. De az, ami kihozta belőlem ezeket a sorokat, nem más, mint a mérhetetlen gyűlölet, elutasítás, kirekesztés, és uszítás, amit az elmúlt napokban tapasztaltam az online térben.

Láttam a héten egy cikket, egy tíz éves kis srácról, aki – főleg korához képest – sminkmestereket megszégyenítő ügyességgel varázsol magára egy elegáns estélyhez illő sminket. Megnéztem a srác felhasználói fiókjára feltöltött többi képet is, és a munkái lenyűgöztek. Pedig az istenek lássák lelkemet, nem vagyok sminkpárti. A képein, a videóin látszik, hogy ügyes abban, amit csinál, és hogy szereti, élvezi csinálni. Bevallom, az angoltudásom szörnyű, szóval lehet, rosszul értelmeztem a képei alatt felsorakoztatott kommenteket, de nem igazán találkoztam gyűlölködéssel. Meglepett! Meglepett, ugyanis a magyar nyelvű cikk alatt az első, amit találtam egy ironikus hangvételű hozzászólás volt, amit egy „verjük agyba-főbe a meleg gyerekünket” mentalitású követett.

Aztán láttam, hogy kiadták egy készülő animációs film „kedvcsinálóját”, amely nyáron kerül várhatóan a mozikba, és a főszerepben egy homoszexuális fiút ismerhetünk meg közelebbről. Nem olvastam utána angol nyelvű lapokon, de állítólag az internet népe „imádja” a kezdeményezést. Ezzel szemben a magyar nyelvű online magazinnak, amely megosztotta a videót, és a cikket a filmről, még soha nem láttam egyetlen bejegyzése alatt sem annyi kommentárt, mint ez alatt. Annyi gyűlölködő, uszító, buzizó, hányingerkeltő kommentárt meg pláne nem.

Csak egyetlen kérdés merült fel bennem, mindezek kapcsán: „Miért?”

Persze, értem én, amit az emberek nem értenek, az félelemmel tölti el őket, attól ódzkodnak, az elsőre csak rossz lehet. Ez teljesen természetes, főleg, ha olyan félelmetesen hangzó szavakat használunk, mint a homoszexualitás, vagy a transzneműség. De miért van az, hogy a nyugati országok megnyilvánulásaiban napról napra, évről évre egyre kevésbé minősülnek ezek szitokszónak, míg itthon, aki nem cisznemű-heteroszexuális, azt agyba-főbe kell verni? Nagyon szeretném hinni, hogy rosszul látom a dolgokat, és nem ilyen rossz a helyzet. Nagyon szeretnék hinni abban, hogy amit látok, és tapasztalok az csak a hangos kisebbség, és a csendes többség háttérbe vonultan csóválja a fejét az ilyen megnyilvánulásokra, és velem ellentétben ki tudják zárni ezt a negatív élményt az életükből. Mérhetetlenül boldoggá tesz, hogy a saját, közvetlen környezetemben nem találkozom ekkora mértékű homofóbiával, és/vagy transzfóbiával, pedig azért bele-bele futok én is a mindennapjaimban. Azonban sajnos az, hogy mit szeretnék hinni, hogy miben reménykedem, és hogy mi az, aminek örülök, nem változtat azon, hogy képtelen vagyok elmenni az olyan megnyilvánulások mellett, amelyek csak a gyűlöletet, és a kirekesztést sulykolják, amelyek félelmet, haragot, ellenérzéseket gerjesztenek a jámbor lelkekben.

 

Szeretném elmondani, én hogyan látom ezt a helyzetet. Hogyan vélekedek a homoszexualitásról, és a homofóbiáról. (Amik oly mértékben szitokszavak, hogy még a szövegszerkesztőm is aláhúzza őket pirossal.) Mindezt mindennemű személyeskedés, és vádaskodás nélkül kívánom megtenni.

 

Volt ismerősöm, aki azzal érvelt, hogy ezt eltanulják egymástól az emberek, ezért van egyre több meleg a világban. Mert ez mára már „divattá” avanzsált, és „lassan követendő példa lesz”. Ezeket olvasni nap, mint nap a témában, laikusoktól, közemberektől, akik talán minden nap elhaladnak mellettünk az utcán. Nem gondolnám, hogy egyre több meleg van a világban. Azt pedig végképp nem gondolnám, hogy divat LMBTQ embernek lenni. Az egyetlen dolog, ami miatt több meleg észlelhető, mint mondjuk 30 éve, az az, hogy ma már (a legtöbb helyen) nem főbenjáró bűn melegnek lenni. Hogy az elmúlt évtizedekben olyan személyi jogokat védő törvényeket és rendeleteket fektettek le, és iktattak be, amelyek megkönnyítik az életet azok számára, akik nem felelnek meg a társadalmi elvárásoknak. Emiatt, bár a melegek száma valószínűleg nem növekedett drasztikusan, azok száma igen, valóban megnőhetett, akik ezt fel is vállalják, ki is mondják.

Mert mégis hogyan válhatna divattá valami, amit sok helyen a mai napig üldöznek, és büntetnek? Nézzünk csak Csecsenföld felé egy pillanatra. Hogyan válhatna divattá egy életforma, ami ennyi ellenérzést képes kiváltani a társadalomból? Miért lenne jó buli melegnek, leszbikusnak, biszexuálisnak, transzneműnek vagy queer-nek lenni (hadd ne soroljak fel mindent), ha vadidegenek bélyegzik meg ezeket az embereket? Ha vadidegenek mondják meg, hogyan kellene élniük? Ha vadidegenek random összeverik őket az utcán, mert nekik nem tetszik az életvitelük? Másnak lenni nem divat, nem buli! És pláne nem „követendő példa”. Nem is lehetne az. A heteroszexualitás sem követendő példa, hanem egy szexuális orientáció. Senki nem várja el egy heteroszexuális embertől, hogy homoszexuális legyen, sem egy cisznemű embertől, hogy transznemű legyen. Mégis evidens, hogy ez a fordított helyzetre nem igaz. Hogy egy homoszexuális vagy transznemű személyt meg kell gyógyítani, cisznemű-heteroszexuálissá kell tenni, mert „az a normális”. Miért?

Ezt nem lehet elkapni, ez nem betegség, nem fertőző, nem terjed, mint egy vírus. Még csak eltanulni sem lehet, mert az ember érzi magán, ha valami nem kompatibilis a személyiségével, ha önmagával nem koherens cselekedetet vagy stílust képvisel. Az, hogy valaki meleg, vagy transznemű, nem tanult viselkedési forma, nem lehet úgy hozzáállni, hogy "csak bebeszéli magának". Aki az LMBTQ közösséghez tartozik, nem csak kitalálja, egyik napról a másikra, hogy „ja, várjál már, hát én amúgy buzi vagyok”. Akkor sem, ha erre felnőtt fejjel eszmél rá, és akkor sem, akkor meg pláne nem, ha már gyermekként megfogalmazódik benne a gondolat. Sokaknak egy egész életen át tartó szenvedést okoz az, hogy elnyomják önmagukban önmagukat, pusztán azért, hogy a társadalmi normáknak megfeleljenek. Azoknak a társadalmi normáknak, melyeket mi magunk építettünk fel, és formálunk. Nem lenne jobb ezeket a normákat olyan irányba formálni, hogy ne legyen szexuális orientáció, vagy nemi identitás miatti hátrányos, negatív megkülönböztetés? Hogy mindenki, minden egyes személy, önmagával megbékélve, boldogan élhesse az életét? Azt fogadja házastársául, akit akar, azzal éljen, akivel akar, és annak fogja meg a kezét az utcán, akinek akarja? Tényleg olyan borzalmas világ lenne ez?

Gondolkozzunk kicsit, kitárva fantáziánkat. A föld népességének mindössze 1-2%-a rendelkezik természetes vörös hajjal. És noha pár évszázada még máglyán égették a vörös hajú nőket, ma már inkább szex szimbólumokként kezeljük őket, bármennyire is lealacsonyító ez a tárgyiasítás. Ezúton is elnézését kérem minden vörös hajú nőnek, sőt minden egyes nőnek, akit ez a megfogalmazás sért! Nem célom sem a lealacsonyítás, sem a tárgyiasítás. Mi változott ebben a pár száz évben? Az emberek rájöttek, hogy azzal, hogy egy egyénnek más színű a haja, nem jelent fenyegetést a társadalomra nézve. Hogy attól, hogy egy ember vörös hajú, nem szállta meg az illetőt sem démon, sem gonosz szellem, de még csak az ördöggel sem üzletelt. Pusztán így született. Éppen, mint akinek zöld a szeme, vagy akinek anyajegy van a nagylábujján. Pedig ismétlem: a föld népességének, mindössze 1-2%-áról beszélünk. Hallottunk már, ma a huszonegyedik században olyan kijelentést, hogy „Vörös hajúnak lenni nem természetes, nem normális dolog, mert csak barna hajúnak lenni normális, és elfogadott, mert abból van a legtöbb.”? Nem hiszem. Hiszen ezek alapján a vörösek mellett, sem a szőke, sem a fekete hajú embereknek nem lenne létjogosultsága az életre. Mégis élnek, köztünk járnak, és senkit nem zavarnak. Senkit nem vernek össze az utcán azért, mert nem barna a haja. És ez így is van rendjén!

Miért van az, hogy a népesség közel 10%-os csoportjának tagjaival mégis megteszik ezeket? Pedig a legtöbbjükön nem is látszik, amíg meg nem fogják a párjuk kezét. Mikor jut el az emberiség arra a pontra, mikor felismeri, hogy attól, hogy valaki nem /vagy nem feltétlenül/ az ellenkező nemhez vonzódik, vagy nem a biológiai nemének megfelelőnek érzi magát, hova tovább, ha éppen nem is tudja, vagy nem is akarja magát bekategorizálni egyik opcióba sem, attól még nem jelent veszélyt a társadalomra nézve? Hogy nem kell, hogy nem szabad erőszakkal „átnevelni” az embereket heteroszexuálisnak, és ciszneműnek, épp úgy, ahogy egy vörös hajú embernek sem festjük erőszakkal barnára a haját.

Mert igen, lehet verni a gyereket, ha nem illik bele a heteronormatív világképünkbe. Noha a törvények büntetik a gyermekbántalmazást, sokan meg is teszik. De mit lehet elérni ezzel? Semmi mást, csak azt, hogy eggyel több boldogtalan, szuicid hajlamú, önmagával megbékélni nem tudó, depressziós, befordult ember lesz a világban. Mert hiába vered a gyereked, ha meleg, biszexuális, transznemű, transzvesztita, queer, cross-dresser, vagy bármi más, ami nem cisznemű-heteroszexuális, ami szerinted az egyetlen normális dolog a világban (ami nem igaz...), attól az a gyerek még nem lesz cisznemű-heteroszexuális, ha egyszer nem annak született.

 

Sokan a mai napig abban a hitben élnek, hogy ez valami újfajta hóbort, ez amolyan huszonegyedik századi liberalista őrület. Pedig nem az. Amióta világ a világ, az LMBTQ közösség, azóta létezett, csak nem volt neve a dolognak. Nem volt kategorizálva. Sokáig a különböző csillagrendszereknek sem voltak neveik – nem is tudtak, csak kevesen a létezésükről -, ez mégsem jelenti azt, hogy az Alfa Centauri csillagrendszer valami újkori találmány, igaz? Tekintsünk bele a mitológiákba – bármelyikbe! Hány nőnek öltözött férfi alakot, hány férfinak öltözött női alakot látunk?!

Azzal érvelnek, hogy már a csapból is ez folyik, és a meleg emberek ráerőltetik a melegségüket a normális, kulturált heteroszexuális emberekre. Mert eljött az a kor, mikor megjelennek a melegek a filmvásznakon, és a médiában. Megjegyzem a legtöbb pop-kulturális médiában túlzóan elnagyolt szerepkörökben, szinte már kiparodizálva. (Kinek rémlik a picsogó, rózsaszín latexcuccos, pipiskedő meleg férfi?) Sokak szerint nincsen létjogosultsága egy ezzel a témával komolyan foglalkozó filmnek, mert erkölcsi torzulást okoz a gyerekeknél.

Pedig szerintem igenis van média-jogosultsága a témának! Nem azért, hogy mindenki „köcsög” legyen, és „köcsögösködjön”. Nem azért, hogy a melegséget ráerőltessék a hetero emberekre. A filmipar rájött arra, hogy az LMBTQ közösség, habár kicsiny töredéke a népességnek, a társadalom szerves része, és attól, hogy nem jelenítjük meg ezeket az embereket, attól még léteznek. És ez jó!

 

Ugye, hogy jó? Kérlek, mondjátok, hogy nem csak az én elborult, idealista elmém tévképzete az egész „éljünk-boldogan-egymás-mellett” dolog!

A bejegyzés trackback címe:

https://szabad-szavak.blog.hu/api/trackback/id/tr3412532751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hagrid 2017.05.24. 17:39:24

Szerintem a legtöbb portálon a magyar kommentelők védik a melegeket. A jobboldali emberek egy része stabilan fröcsög, de ez sok országban így van. 1990 előtt a homoszexualitás téma sem volt. 27 év alatt sokat fejlődtünk, jó az irány a békés együttélés felé.

Ravasz Figyelmeztetés 2017.05.24. 17:45:36

Annyi ostobaság volt ebben a zagyva írásban, azt sem tudom, honnan kezdjem.

A transzexuálisok mentálisan betegek, éppen úgy, mint akiknek az a fétise, hogy megvakuljanak vagy aki macskának képzeli magát (nem vicc, sajnos léteznek ilyen esetek). A hormonkezelés, nemváltó műtét nem segítség, mert BIOLÓGIALIAG LEHETETLEN a nemváltás, téveszmékkel áltatja magát, aki azt hiszi, hogy ha kiherélteti magát, azzal nővé válhat és viszont. Ezzel csak még többet ártunk nekik, még mélyebbre taszítjuk őket az elmebaj kútjába. Az anorexiásra nem hagyod rá, hogy nyugodtan fogyjon még, mert nem elég vékony. Az amputációfétises (igen, léteznek ilyenek) embert nem biztatod, hogy vágassa le nyugodtan a lábát.
Miért támogatjuk akkor, hogy emberek visszafordíthatatlanul megcsonkítsák magukat?! Miféle őrültség ez egyáltalán? A téveszmés mentális betegeket nem úgy gyógyítják, hogy egyetértenek a téveszméjükkel, miért pont a transzexuálisokkal akarunk akkor kivételt tenni? Nyugaton odáig fajult már az elmebaj, hogy pubertás előtti gyerekekkel szedetnek hormonblokkolókat, hogy megakadályozzák a serdülőkort, hogy később sikeresebb lehessen a nemváltó műtét (ami ugye effektíve lehetetlen, de ez senkit nem zavar) ami iszonyatosan veszélyes mellékhatásokkal jár, ez gyakorlatilag nem más, mint szándékos gyermekbántalmazás. mi sem bizonyítja jobban, hogy a nemváltó műtét nem kezelés, és nem jelent semmiféle megoldást a transzneműek problémáira, mint hogy nemváltó műtét után is közel ugyanolyan, súlyosan magas arányban követnek el öngyikosságot, mint nemváltó műtét nélkül.

Ami a homoszexualitást illeti, jó oka van annak is, hogy miért vált ki ellenérzéseket a társadalomból. A homoszexuális életforma önveszélyes és káros és semmiképpen nem tekinthető normálisnak. Statisztikailag alátámasztott tény, hogy a homoszexuálisoknál nincsen notóriusabban promiszkuózus, azaz viharosabb szexuális életet élő társadalmi csoport.

Tények, amiket a melegek nem annyira reklámoznak magunkról:

- a nemi betegségekben szenvedők közül aránytalanul nagy számban vannak melegek, nagyobb számban fordulnak elő homoszexuálisoknál a hepatitis A és B, szifilisz, gonorrhea, chlamydia, emellett az AIDS/HIV-vel való megfertőződésre is több, mint 50-szer nagyobb esélye van a melegeknek/biszexuálisoknak

- homoszexuális életmódra jellemző további egészségügyi problémák a nemi betegségeken kívül: proctitis, végbélsipoly, perirektális tályog, végbélrepedés, végbél trauma, végbél inkontinencia, rektális fekélyek és végbélrák

- a homoszexualitás szignifikánsan magasabb számú mentális betegséggel párosul a heteroszexualitáshoz képest és semmi nem bizonyítja, hogy ez kizárólagosan a melegekkel szembeni állítólagos előítéleteknek vagy kirekesztésnek köszönhető

- a homoszexualitás és a pedofília közötti korreláció: az elítélt pedofilok között a férfi homoszexuálisok aránya 6-20-szor nagyobb, mint az össztársadalomban

- nótorius promiszkuitás: homoszexuális férfiaknak átlagosan 13-szor több szexuális partnere van, mint a heteroszexuális férfiaknak, a homoszexuális férfiak 83%-a becsülte 50-re vagy többre szexualis kapcsolatainak számát, 43% becsülte 500-nál nagyobbra partnereinek számát és 28%-ának volt több, mint 1000 (!) partnere

- a monogámia és a hűség gyakorlatilag ismeretlen fogalmak a melegek esetében, ennek ellenére szeretik úgy beállítani, mintha a tartós és elkötelezett kapcsolatban élnének. A valóság ezzel szemben az, hogy a homoszexuálisok esetén sokkal kevésbé valószínű, hogy egy életre szóló kapcsolat mellett kötelezzék el magukat, a hűtlenség jóval gyakoribb (sőt, elfogadott) náluk a heteroszexuális kapcsolatokhoz képest; a homoszexuális kapcsolatoknak csak 29%-a tartott tovább 4-7 évnél, míg a hetero házasságok 66%-a tartott ki legalább 10 évig. A különbség annál nagyobb, minél hosszabb időtávokat nézünk: a házasságok 50%-a tartott legalább 20 évig, míg a homoszexuális kapcsolatok csak 4-5%-a tartott legalább 16-19 évig.

Épeszű ember nem gondolhatja ezek után, hogy valóban csodálatos emberek, akikre büszkék lehetnek magukra, és hogy minden tiszteletünket megérdemelik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.05.24. 17:52:00

@Boka1: Arra rámegy inge és gatyája, ha a szükséges mennyiséget kiváltja.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.05.24. 17:52:43

@Boka1: Vagy még nem épült fel az ánusz repedés összevarrásából.

Ravasz Figyelmeztetés 2017.05.24. 17:53:26

Ami pedig a meleglobbit és a melegek állandó feltűnési viszketegségét és állandó önreklámját illeti, álljon itt egy kis példázat:

Talán el lehet-e ítélni a legyeket azért, mert basznak? De ha éppen az én fejemen, az földühít. Így van ez a pederasztákkal is. Amikor csöndes elvonultságban teszik azt, amire lelkük hajlama készteti őket, ugyan kinek lenne bármi ellenvetése? De fáklyás meneteket szerveznek, a rakparti lámpaoszlopokhoz láncolják magukat, dudálnak, dobolnak és kiabálnak, hogy mindenki tudomást szerezzen a szokásukról - már hogy seggbe kúrogatják egymást. Bizony mondom, rosszabbak a legyeknél, mert hiszen a legyek csak ritkán bűnöznek a fejemen, míg a pederaszták minden áldott nap próbálnak közösülni annak a kellős közepén. A legyek tudatlanságból cselekszenek, míg a buzik hidegvérrel és tudatosan.

És ebből tudni való, hogy nem egymást akarják kúrni, hanem mindenkit, ráadásul erőszakkal, és a kölcsönös szodomusz az ő számukra csak ürügy és apropó.

Buchhalter 2017.05.24. 17:56:25

@Ravasz Figyelmeztetés: egyetértek minden soroddal.Felségemnek van homokos fiú ismerőse kettő is és egy lány aki leszbikus.Mindhárom elég gyakran váltogatja a párjait.Sőt , az egyik buzi srác eldicsekedett azzal is,hogy amikor egy londoni bárban dolgozott egy este két partnerrel is lefeküdt.Hányingerem van a többségüktől.Úgy állítják be a másságukat mintha az huha de nagy különlegesség lenne.

Boka1 2017.05.24. 17:56:48

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Pedig tudhatta volna, ha az urológián nyomást érez, de a két vállát fogják, az nem jó hír.

Boka1 2017.05.24. 18:04:08

@Buchhalter:
Azért azt tegyük hozzá, hogy megválogatják, kit néznek ki maguknak. Általában a világosabb tónusú, kékszemű, kevésbé férfias alkatokat kóstolják be. És nem a kockás ingben járókat szemelik ki.
Ha olyannnal találkozom, akiről tudom, hogy buzi, sokkal jobban odafigyelek, mit veszek fel, pedig nem vagyok az esetük. Lakberendezésben, virágkötésben stb. Egész más az izlésük, mint egy informatikusnak.

5perc 2017.05.24. 18:21:26

@Boka1:
A kockás ing egy férfias ruhadarab. Annyira férfias foglalkozást, mint az informatikusoké, a buzik biztosan nem űznek. A buzik csak igényes faszikra buknak és ez óriási szerencse a magyar társadalomra nézve.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.05.24. 18:21:35

@Boka1: Azért mert az urológiára, mert a gasztroenterológián már ezt megtapasztalta és remélte megismétlődik a dolog. :-))

Leylandi 2017.05.24. 18:23:44

Szögezzük le, mielőtt a blogger tovább ontja a hazugságait: az átlag hetero embernek az átlag meleggel az égvilágon semmi baja nincs.

Azzal az emberrel van baja, aki melegségre, bőrszínre, vallásra, etnikumra hivatkozva TÖBBLETJOGOKAT követel magának! Aki azt gondolja, ha ő comingoutol, onnantól neki zsírosabb állás, magasabb fizetés, felmondás elleni védelem, mások pofájába tolható provokáció, nagyobb figyelem, és általábanvéve is nagyobb előjogok illetik meg! De nemcsak a melegek közt van ilyen pszichopata állat, hanem bármelyik társadalmi csoportban.
Persze az is pszichopata, aki jajveszékel, hogy "bántanak bennünket", és ezzel telenyomja a médiát.
Mert csak a pénzért teszi.

Behajtó70 2017.05.24. 18:27:37

Szánalmas ez a mosdatás, ez az általánosítás, hogy a világons senki nem utálja a nemtomkiket, csakis a magyar kommentelők, de azok aztán kivétel nélkül.

Aljas cikk, aljas indokból. Szimpátiát ne várj. És amilyen aljas a cikk, máris kezdhetsz engem is homofóbozni, csak mert nem tetszik a cikked!

histar007 2017.05.24. 18:30:53

Szerintem ott kezdődik, hogy az emberek igenis rasszisták és homofóbok, csak a művelt nyugat liberális törvényei és a kifele PC üzemmód teljesen jól leplezi ezt.
Ha az LMBTQ tagjainak joguk van olyab identitást választani, amilyet csak óhajtanak, akkor legyen bárkinek joga nem kedvelni, sőt akár utálni is őket ezért.
Remélem azt még ki lehet jelenteni, hogy biológia-genetikai-darwini okokból még mindig a heteró a default, a többi 62+ identitás pedig hiba a rendszerben. Ha a másság genetikai eredetű és emiatt nem gyógyítható, akkor ez egy genetikai hiba.
A genetika törvénye szerint a rossz génnek pedig nem szabad tovább öröklődnie

zenitó 2017.05.24. 18:37:38

Próbáld ezt a nézetedet a demokrácia fellegvárában, a Közel-Keleten is népszerűsíteni. Ott valamiért mindig nem eléggé befogadóak a buzeránsok tekintetében. Ja,ott nem csupán "gyűlölködnek",hanem komoly büntetés is jár érte?

2017.05.24. 18:39:07

A melegeket a döntő többség betegnek tartja, csak tőlünk nyugatra már jobban vannak idomítva a polgárok, ezért ezt nem mondják ki :) Mi ilyen neveletlenek vagyunk.

Mikrobi 2017.05.24. 18:39:30

Nem látok egy homofób kommentet se itt. Mindenki teljesen normálisan kommentel. Magyarország (ebből a szempontból) még viszonylag normális.

Jakab.gipsz 2017.05.24. 18:41:36

@Ravasz Figyelmeztetés: Így igaz, ahogyan leírtad.

Talán túlságosan is árnyaltan fogalmaztál, mert a pofátlanságuk az már határtalan, miközben társadalmi felelősségről papolnak, úgy tesznek és viselkednek, mintha nekik a társadalommal szemben nem lenne semmilyen kötelezettségük és felelősségük.
A buzikra nem vonatkozik a fékek és ellen súlyok rendszere, nekik nem kell, sem fékezni önmagukat, de kell túl hangsúlyozni önmaguk mihasznaságát, mint ha a létezésüknek bármiféle értelme lenne. Olyanok mint az állterhesnők, nyafognak és kivételes bánásmódot vindikálnak, mert hát ők bizony különlegesek. (mitől? ).
A neoliberálisok és az emberjogi szakértők, pedig csodálkoznak rajt, hogy elvannak küldve a (...), mert a begyöpösödöttek nem eléggé modern demokraták.

histar007 2017.05.24. 18:44:11

Az állatvilágban egy homoszexuális elefánt nem tudta továbbörökíteni a saját anyagát így ez a vonal elhalt, mivel azonos neműekkel a legtöbb emlős nem képes utódot létrehozni. Amúgy egy faj leírásakor ez is fontos paraméter, hogy képes-e utódot létrehozni.
Innen talán egy lóugrás a korrekcióra való vágy, vagyis az ember alighanem ösztönösen homofób és utasítja ki a genetikailag hibás egyedeket
Csakhogy az homo sapiens létrehozott egy fejlett társadalmat, ahol a természet törvényeit sajátokra cserélte, sok esetben a régi szabályok ellentétét elfogadva. Jelenleg ott tartunk, hogy törvényt hoztunk a másság szeretetéről és büntethető aki nem így tesz.
Az pedig, hogy divat lenne-e melegnek lenni, simán elképzelhető. A jelenlegi helyzetben felülreprezentáltak, a homofóbia ellen napi fellépések pedig mintha még menővé is tennék. Meleg büszkeség napja?
Ha pedig így nevelkedik egy gyerek, simán ezt is gondolhatja normának és követendőnek. Pedig egy örökbefogadott gyerek esetén a genetikai összefüggés nem áll fenn.
Amit leírtam az sokak szemében lesz nettó homofóbia. Ha névvel vállalnám alighanem megbélyegzés és kirekesztés várna rám. Ismerős?

Conchobar 2017.05.24. 18:51:22

"egy tíz éves kis srácról, aki – főleg korához képest – sminkmestereket megszégyenítő ügyességgel varázsol magára egy elegáns estélyhez illő sminket" - A posztírónak tetszik a szexuális előkészítést végző kisfiú? A posztíró egy deviáns a négyzeten?! (nemcsak 'meleg' hanem ráadásul még pedofil is)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 18:52:14

"míg itthon, aki nem cisznemű-heteroszexuális, azt agyba-főbe kell verni?"

Magyarországon hol verik a homókat agyba-főbe?

Ha igaz az állításod, hogy a férfi lakosság 10%-a homoszexuális - de ezt sehol nem igazoltad, ez egy csak úgy elterjedt szám -, akkor statisztikailag minden tizedik megvert férfi homoszexuális. Valahogy a hírekben ez az arány nem köszön vissza, mert akkor azzal lenne tele az index címoldala, mikor, hol és hány homokost vertek meg.

Ám még ebből sem következne, hogy a homoszexualitásuk miatt verték meg őket.

agarik 2017.05.24. 19:06:14

A teljesen illegitim keresztények-az-államigazgatásban gyártotta propaganda az oka.

#ÚjHimnuszt
#NemVagyunkKeresztények
#MagyarVagyokNemKeresztény
#EgyházNemÁllamIgen

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 19:07:02

@Conchobar:

Hamarosan az LMBTQP lesz a gyűjtőnév, a P a pedofilt jelenti.

Valóban megdöbbentő @Ravasz Figyelmeztetés: adata, miszerint "az elítélt pedofilok között a férfi homoszexuálisok aránya 6-20-szor nagyobb, mint az össztársadalomban". Még akkor is, ha ezt árnyalja az a tény, hogy ebből még nem következik a pedofilok szignifikánsan nagyobb aránya a homók között, hiszen a pedofilok számaránya a lakosságon belül tudtommal min. 1 nagyságrenddel a homóké alatt van - de ebben tévedhetek már csak a hatalmas látencia miatt is.

ahf 2017.05.24. 19:25:25

@Ravasz Figyelmeztetés: Elég kevés ember van, aki úgy használja a testét, amire "azt a Jóisten kitalálta." Ma Magyarországon minden évben tízezrek isszák-dohányozzák-pörköltzsírozzák halálra magukat. Ez természetes? A faszt természetes, az emberi test nem erre lett kitalálva, nem véletlenül nem iszik, dohányzik sem a kutya, sem a macska, sem a csimpánz. Ezekkel a teljesen természetellenes, felelőtlen életmódválasztásokkal ezek az undorító gecik családokat tesznek tönkre, csökken miattuk a termelékenység és az adófizetők pénzén kell őket kezeltetni. Megint mások széken ülnek egész nap, gépek előtt, ahelyett, hogy arra használják a testüket, amire kéne, azaz vadállatok után futásra és dárdával való elejtésükre. Aztán vannak, akik nem gyermeknemzés céljából basznak, ami olyan, mint bekapni az ételt, aztán kiköpni, semmire sem jó, csak az élvezkedésre, hát nem tudom, én az ilyen beteg faszokat is agyonvágnám, nincs az ilyenre semmi szükség. Még folytathatnám a sort egyébként más aberrációk felsorolásával, amikre szerintem nagyobb figyelmet kellene fordítani.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 19:47:23

@ahf:

Ugye nem zavar, hogy most nem ez a téma?

A te érveléstechnikádat követve írhatnám: minek nyavalyognak nálunk a homók, amikor Iránban bírósági ítélet alapján felakasztják őket, meg amúgy is, Afrikában éheznek az emberek, köztük az ottani homók is. Nálunk meg pl. az egészségügy állapota vagy a szegénység sokkal több ember életét teszi tönkre, mint ahány homó összesen él az országban. Nem inkább először a több ember életét megkeserítő gondokkal kéne foglalkozni?

Látod, nem csak te tudsz demagóg lenni, a demagógia nem elfogadott érveléstechnika. Én ezért nem alkalmazom; te se tedd.

Nimród17 2017.05.24. 20:26:21

Szépen összehordta a szél a szemetet...
Mert aztán az ilyen gyűlölködő szar emberekre szükségvan mi?
Miért akarja itt megmondani ez a sok homofób, hogy ki hogyan élje az életét?
Mégis milyen alapon? Kit érdekelnek az egyéni tényként kezelt preferenciáitok?
Szerintem egyszerűen abszurd.
Mindenkinek joga van úgy élni, ahogy neki jól esik, addig amíg ez nem megy mások kárára.
Márpedig két meleg ember kapcsolata kölcsönös beleegyezéden alapul, semmi köze a pedofíliához, úgyhogy azt meg végképp nem kell idekeverni.
Elképzelhető, hogy ez az életforma, más problémákkal és kockázatokkal jár de azért ez is vitatható.
Főleg a mértéke, de számomra az is komoly kérdés, hogy a társadalmi kirekesztés és homofóbia milyen mértékben járul hozzá adott esetben ezen problémák súlyosbításához. (pl. a suttyomban megejtett aktusokból eredő nemi bajok könnyebb terjedéséhez.)

ahf 2017.05.24. 20:32:28

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Akkor nekifutok a kedvedért még egyszer: azok, akik a társadalmat szeretik "egészségesekre és normálisakra" és "deviáns betegekre" felosztani, azok nem szokták észrevenni, hogy a modern emberek 100%-a "deviáns", ha abból a téves alapgondolatból indulunk ki, hogy a testünk "valamire ki lett találva", és aki nem arra használja, amire kéne, az deviáns. Sok vallásos ember például imád azzal érvelni, hogy "de nem érted, hogy arra használja a faszát, hogy mások seggébe beletegye, hát hiszen abból nem
lesz gyerek, meg férfiakkal él együtt, hát hol itt a nő meg a férfi életközössége?!44!?négy?!?" Eközben egy szerzetesrend az tök oké, igaz, azok se arra használják a faszukat amire kéne, meg férfiakkal élnek együtt, dehát ez van, az régóta van, rendben van. Meg ugye jött most is az, hogy a végbélrepedés meg a végbélrák, hát ebből is látszik, mennyire nem jó ez, se gyerek nem lesz, meg veszélyes is, de közben a tripla análos pornóra kiveri (ami eleve többszörös deviancia, büntetni kéne a maszturbálókat is). Deviánsozik az is, aki közben szívja a piros marlbit, amivel gyakorlatilag lassan öli meg magát, ilyet az állat se csinál, mert teljesen szembemegy a természet törvényeivel (de még az isteni törvényekkel is, ha már itt tartunk), dehát az tök más, az van, sztkész. Egyébként is, mi a deviáns? Az, aki nem úgy él, mint az ősember? Hát ez nagyjából mindenkire igaz manapság. Az, aki a kb. 19. századi erkölcsi normáknak nem felel meg, (mert ugye arra szoktak az erkölcscsőszök mutogatni, hogy akkor házasság volt, meg hölgyek meg urak)? Hát ha neked az fasza meg erkölcsös, hogy az uraság teherbe bassza mindegyik szolgálóját (a felesége mellett), azok meg a gyereket inkább elássák, csak hogy elkerüljék a szégyent, hát én azt se mondanám túl erkölcsösnek, pedig akkoriban ez simán ment.
Én nem mondom, hogy mindenkinek kötelessége szeretni a világon mindenkit, de nem ártana gondolkodni, mielőtt az ember nagy mellénnyel betegezni kezd.

Kreml propaganda osztály szófiai összekötő 2017.05.24. 20:38:08

Sajnálattal értesítem az érintetteket, hogy tovaris birca továbbképzésen van, ezért az aktuális propaganda anyagot nem tudja teríteni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.24. 20:45:03

@Nimród17:

"Szépen összehordta a szél a szemetet...
Mert aztán az ilyen gyűlölködő szar emberekre szükségvan mi?"

Én itt egyetlen gyűlölködő kommentet nem olvastam eddig, a tiéd az első.

Pusztán néhányan kifejtették, hogy nem tetszik nekik a homoszexuális életforma. Ezt gyűlölködés nélkül tették. Márpedig ha neked jogod van ezeket az embereket szarnak meg szemétnek nevezni - s a szólásszabadság ezt számodra lehetővé teszi -, akkor nekik is joguk van a szabad véleménynyilvánításhoz. Azt meg mindenki leszarja, hogy nem értesz egyet velük. Szabad , demokratikus és toleráns társadalomban nem kell mindenkinek mindenben egyetértenie.

ariete 2017.05.24. 20:46:03

@ahf: beteg vagy. Agyad már károsodott. Ez nem javítható. De nem is kell.Jó vagy igy is.

Nimród17 2017.05.24. 20:51:39

@Kovacs Nocradt Jozsefne

Valószínűleg én voltam az első, igen :D.
Hát én is csak kifejtettem a véleményem olyan stílusban amit a többiek felvezettek.
Sajnálom ha neked ez nem tetszik.
Ja nem is, nem sajnálom.

kényszeredetten röhögő pecás 2017.05.24. 20:57:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "És ebből tudni való, hogy nem egymást akarják kúrni, hanem mindenkit, ráadásul erőszakkal, és a kölcsönös szodomusz az ő számukra csak ürügy és apropó."

Aha. Ebben semmi gyűlölködés. Szerinted.

Ad Dio 2017.05.24. 20:57:50

Az emberi faj természetes szexuális orientációja a cisznemű hetero. Minden más ettől eltérő, abnormalitás. Épp olyan, mint az összes többi genetikai és/vagy szociális defektus.

Ettől még azok a meleg emberek nem rosszabbak a normális heteroszexuálisoknál, csak mások. Fogyatékosok. Tehetnek róla? Nem. Szabad ezért büntetni őket? Nem. Ugyan olyanok mint a többiek? Nem. Ők mások. Ahogy egy testi fogyatékkal élő is más mint egy ép fizikumú ember. Egyenlőek velünk? Igen. Ugyanolyan jogok illetik meg őket? Nos ez nem könnyű kérdés. A színvakok nem kaphatnak jogosítványt, a kerekesszékest nem veszik fel a tűzoltókhoz, a vak nem lehet pilóta, bizonyos mentális problémákkal nem vesznek fel az atomerőműbe dolgozni stb...

Házasság? A polgári házasság két ember életszövetségének jogi szerződése. Épp ezért miért ne járhatna ez a lehetőség a homoszexuálisok számára is? Egyházi házasság? Ez maradjon az egyházak belügye. Gyermekvállalás? Nehéz kérdés. Mindenesetre egy gyermeknek job helye van még egy meleg párnál is, mint az állami gondozóban. De egy hetero ember/pár mindenképpen előnyt kell élvezzen velük szemben.

Nimród17 2017.05.24. 21:18:55

A természetességről:

A napszemüveg sem természetes, sem a mikrohullámú sütő, de azért a természet törvényei csak lehetővé tették, hogy ezek létrejöjjenek.
És lám, együtt tudunk vele élni, az emberek többségének ezek meglepő módon nem fájnak.
Ja, ahogy a fűtés sem a lakásban télen, meg még egy sor másik dolog...

2017.05.24. 21:22:25

@Ad Dio:

Nem meleg, hanem BUZI!
Meleg egy leves vagy egy pulóver, esetleg egy tavasz/nyári nap.
De a buzi, az buzi.
Arra nincs más definíció, hiába tolod, próbáljátok a "meleg" szót kisajátítani.
Buzi vagy és kész! Amivel nincs baj, csak NE KÉRKEDJ VELE!
Én sem kérkedek vele az utcán, és nem vonulok fel, mert a Nőket szeretem.
Már minden jogotok megvan, ami nekem is.

Az pedig, hogy a MELEG BÜSZKESÉG NAPJA, felvet egy egyszerű kérdést.

Mire vagy büszke? A bUzulás nem érdem, amire büszke lehetsz, hanem csak egy állapot, még ha a társadalomra nézve beteges is.

De NE LÉGY azért büszke, mert BUZI vagy!
Otthon cumizd le a barátodat, vagy tedd a seggébe, nem érdekel.
De vonulgass ezért bazdmeg.

Ennyi.

Nimród17 2017.05.24. 21:26:46

@Látens Inszinuáció:

:D:D:D
Csak nem hiányod van?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.05.24. 21:33:03

@Látens Inszinuáció: "De NE LÉGY azért büszke, mert BUZI vagy!
Otthon cumizd le a barátodat, vagy tedd a seggébe, nem érdekel.
De vonulgass ezért bazdmeg."

Egyetértek.

szamaritánus 2017.05.24. 21:35:18

Nem a melegekkel van a baj, hanem a buzinacikkal.

Torz 2017.05.24. 22:03:44

@ahf: Tudok kutyákról, akik kipufogófüst függők, annak extatikus hatása miatt. Amúgy egyet értek veled, csak van pár ilyen dolog, ami árnyalja a képet azért.

Ad Dio 2017.05.24. 22:18:20

@Látens Inszinuáció:

Igyál egy pohár hideg vizet czimbi, aztán olvasd el még 1x amit írtam. Ha nem értettél félre, akkor félreértettél, ha meg félreértettél, én kérek elnézést :-DDD.

Ad Dio 2017.05.24. 22:22:52

@Nimród17:

Pontosan. Az emberiség normális része (aligtisztelet a kivételnek :-) ) szépen békében együtt tud élni a legkülönfélébb "természetestől" és "normálistól" eltérő állapotú embertársával. Persze azért ki lehet - és sokszor ki is kell - mondani, hogy a másság - legyen az egy színvak vagy egy szellemi fogyatékos mássága - bizony befolyásolja a társadalomban számára elérhető lehetőségeket.

ahf 2017.05.24. 22:45:20

@ariete: Jól megmondtad, leülhetsz.

ahf 2017.05.24. 22:47:16

@Látens Inszinuáció: A "vonulgatás" előtt aki faszikkal hált, lecsukták. Ez ellen kezdődött el, nem azért, hogy téged idegesítsen.

Nimród17 2017.05.24. 22:50:18

@Ad Dio

Nagyjából egyetértünk.
A melegeknek, de a társadalomnak is az az érdeke, hogy integrálódjanak a társadalomba, és ez ellen semmilyen ész érv nem szól. Mindenkinek ez a leghasznosabb, ezért is kell ezt elfogadni.
Igen a melegek mások, ahogy egy csomó tulajdonság alapján ki lehet emelni embercsoportokat és kikiáltani "másoknak". De nem kevesebbek. Meleg vagyok. És nem hiszem, hogy ezért bármivel is kevesebb jog illetne meg, beleértve amúgy az örökbefogadást is.
A társadalomnak semmivel nem lesz rosszabb, ha egyenlő jogokat kapok, nekem viszont nem kell kevesebbnek éreznem magam emiatt. Tudod az emberek nem is tudják rólam, és furcsa mód így nem is vagyok kevesebb számukra, de ha tudnák az már más lenne...
Egyébként már a klasszikus felosztás sem túl reális: melegek, biszexek, heterók.
Igenis vannak árnyalatai, nekem nem okoz gondot összejönni egy nővel, így utódnemzésre is gond nélkül képes lennék. Akkor miért is vagyok kevesebb? Az egyéni ízlésem miatt? Amiatt mert jobb szeretem a férfiakat? Valószínűleg a genetikától kezdve, a neveltetésen és a környezeti hatásokon át egy sor dolog befolyásolta ezt. Abban nem hiszem, hogy létezne egyetlen egy ok, számomra ez hülyeség. Biztos le lehetne kutatni azt is, miért szeretem a paradicsom levest, biztos van benne genetika is, hogy pont ez az íz szimpatikus, meg társadalmi hatásként ezt főzte nekem a nagymamám gyerekként stb. na nekem a melegség is ilyen. Arról nem is beszélve, hogy újabban arról olvasni, hogy amerikában és angliában is a biszexualitás kezd terjedni a fiatalok között mint norma.
Igen, ennek is rengeteg oka lehet, beleértve a társadalmi hatást is, de hát ez az.
Lehet, hogy 50 év múlva egyszerűen ez lesz a "normális".

ahf 2017.05.24. 22:54:01

@Ad Dio: A színvakság meg a többi érthető, mert veszélyes. Ez viszont inkább preferencia. Rengeteg olyan ember dolgozhat atomerőműben, pilótaként, esetleg hadronütköztetőnél, akinek öreg nőkre áll fel, vagy férfiakra, vagy trolibuszokra, vagy ha nem a szexuális preferenciát nézzük, akkor annyiban "deviáns", hogy lekvárral eszi a sült csirkét vagy bármi, de ez mindegy is abból a szempontból, hogy hogy dolgozik. Hogy valaki színvakként nem lehet pilóta az tiszta sor, de nem nagyon jut eszembe olyan helyzet, ahol a szexuális orientáció befolyásolna bármit is. Persze ilyenkor jönni szokott az, hogy majd "megfertőz vele másokat", de arra, hogy ez így működne, arra semmi bizonyíték nincs.

2017.05.24. 23:44:42

@ahf:

"de nem nagyon jut eszembe olyan helyzet, ahol a szexuális orientáció befolyásolna bármit is..."

Például Óvoda, Iskola, és egyéb, a fiatalokkal foglalkozó intézmény.
Ott buzinak semmi helye!

Bobby Newmark 2017.05.24. 23:47:59

@Ravasz Figyelmeztetés: Amíg statisztikákat soroltál még érdekelt is amit mondasz. De amint elkezdted ezt a faszságot, totál teljesen aláástál mindent, amit addig mondtál.

Mondd csak, heti hányszor basznak előtted buzik, úgy őszintén? Én személyesen EGYETLEN kibaszott buzit vagy leszbikust sem ismerek. Egyet sem! Arra emlékszem, kb 10 évvel ezelőttről, hogy láttam egyet egy villamoson, és egy csajjal beszélgetett arról, hogy milyen faszikra gerjed, és nagyjából ennyi.
Te miért járkálsz buzik közé?

Egyébként csak szólok, hogy el lehetne tüntetni az összes kibaszott magamutogatást meg felvonulást azzal, hogy MEGADJUK NEKIK AZOKAT A KIBASZOTT JOGOKAT, amiért rinyálnak. Ki a FASZOMAT érdekel, hogy házasodhatnak-e, vagy fogadhatnak-e örökbe? Miért olyan kibaszottul fontos, hogy NE tehessék? Ki a jó kurva anyjának fáj ez?

Pont a statisztikás kommentedben írtad le, hogy mennyire picsára alkalmatlanok a tartós kapcsolatra, akkor mi a faszomért kell akadályozni őket a házasságban? A statisztikáid szerint ÚGYSEM HASZNÁLNÁK KI.

Pontosan annyira elbaszottmód fordítva ülsz a lovon, mint a seggében tollbokrétával felvonulgató buzi, homlokegyenest az ellentétét éred el annak, amit szeretnél.

Továbbá a szexuális preferencia majdnem teljesen lényegtelen, van sokkal nagyobb gyökérség is, mint a buziság, majdnem teljesen mindegy.

Bobby Newmark 2017.05.24. 23:49:20

@Látens Inszinuáció: Érv esetleg, hogy miért? Ha hetero tanár keféli végig az osztályt, az pontosan annyira bűncselekmény, mintha buzi tenné.

Bobby Newmark 2017.05.24. 23:57:22

@Látens Inszinuáció: Nos pont ezaz, hogy nincs meg minden joguk ami nekünk. AZÉRT vonulgatnak.
Nem lenne egyszerűbb megoldás egy kibaszott tollvonással megoldani a problémát, ahelyett, hogy itt baszogatjátok egymást egy életen keresztül?

Miért nem lehet pragmatikusnak lenni, a kibaszott problémák megoldására koncentrálni a faszom fröcsögés helyett?
Mitől lesz neked rosszabb, ha házasodhatnak meg gyereket fogadhatnak örökbe? A házassággal úgyis csak egymást szopatják meg (a szó átvitt értelmében), ha igaz a fenti statisztika és úgyis félrekefélnek, örökbefogadással meg az a helyzet, hogy még mindig jobb egy intézetis gyereknek, ha elviszi egy buzi pár, mintha a teljesen működésképtelen állami rendszerben nő fel.

MIÉRT kell ennyire ellenkezni az ellen a kibaszott tollvonás ellen?

Komolyan nem értem, hogy MIÉRT kellett gyártani és fenntartani egy társadalmi problémát. Kinek jó ez?

ahf 2017.05.25. 00:07:50

@Látens Inszinuáció: Hogy pedofilnak nincs az tiszta sor, de mi köze van ahhoz a kölyöknek, hogy a felnőtt gondozója más felnőttekkel mit csinál?

ahf 2017.05.25. 00:12:17

@Bobby Newmark: Mert az emberek nem ismerik ezt az egészet, fosnak tőle. Ugyanaz, mint a migránskérdés. Egyet se látott, de feltételezi, hogy a buzi az mind civilben is feszülettel vonagló bőrnadrágos figura, a migráns meg felrobbantja magát. Ez van otthon, ez van a tévében, akkor biztos így van. Ha beszélne hárommal, már lehet, hogy meg is változna a véleménye, de azt nem, mert ő az "ilyenekkel" nem áll szóba, még megfertőzik.

Andre1bp 2017.05.25. 00:14:50

Anyaég!!

Mennyi baromsággal rágalmazzátok ti a melegeket?
Nem akarnak jobb munkát azért, mert melegek, nem akarják megerőszakolni a heterokat, nem akarnak többlet jogokat Mért találtok ki ilyen baromságokat?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 00:23:05

@ahf:

"nem szokták észrevenni, hogy a modern emberek 100%-a "deviáns", ha abból a téves alapgondolatból indulunk ki, hogy a testünk "valamire ki lett találva", és aki nem arra használja, amire kéne, az deviáns."

A deviancia - to deviate: eltérni, bár persze a latinból jön - csak valamihez viszonyítva értelmezhető. Te önkényesen egy olyan természeti állapothoz viszonyítasz, ami valószínűleg soha nem létezett, amihez képest mindenki valamiképp deviáns. Ezért írtam, hogy demagóg vagy.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 00:29:51

@Nimród17:

"Amiatt mert jobb szeretem a férfiakat? Valószínűleg a genetikától kezdve, a neveltetésen és a környezeti hatásokon át egy sor dolog befolyásolta ezt. "

Na látod, te is említetted a neveltetést. Hát ezért nem való homokosoknak az örökbefogadás.

@ahf:

"mi köze van ahhoz a kölyöknek, hogy a felnőtt gondozója más felnőttekkel mit csinál?"

Nimród a fenti idézetben megadta a választ.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 00:34:33

@Látens Inszinuáció:

Kicsit mellélőttél, mert Ad Dio nem homoszexuális.

Nimród17 2017.05.25. 00:35:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Tudod engem is taszít annak a gondolata, hogy valakinek havi szinten váladékozik a vaginája, de azért még együtt tudok vele élni. Bár azt nem értem a tévéreklámokban ezt minek kell mutogatni...

Egyébként meg marhára nem lesz attól valaki meleg, hogy melegek nevelik, ez hülyeség.
Akkor heteró lennék. De kár is ezzel vitatkozni, semmi nem bizonyítja az ellenkezőjét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 01:02:04

@Nimród17:

"Egyébként meg marhára nem lesz attól valaki meleg, hogy melegek nevelik, ez hülyeség."

Galambom, te említetted a neveltetést egyik lehetséges okként, nem én. Vicces vagy, ahogy most saját magadat cáfilod.

Nimród17 2017.05.25. 01:05:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Te meg fogyatékkal élő, ha nem sikerült dekódolni amit írtam.
Önmagában egyetlen tényező sem emelhető ki, nem tehető felelőssé.
Tovább nem magyarázom mert lófaszt nem ér a véleményed.

Ad Dio 2017.05.25. 07:39:49

@ahf:

Azért akad bőségesen olyan szituáció, ahol meggondolnám, bár én meglehetősen megengedő vagyok e téren.
Viszont a gyermekvállalásnál egyértelműen hendikepnek tartom. Nem kizárónak ugyan, de hátrányba hozónak. És NEM azért mert ez valami "ragályos" dolog, hanem épp a melegek saját tapasztalataira alapozva: sokan közülük arról számoltak be, hogy rosszul érezték magukat egy hetero családi közegben. Nos egy hetero gyerek meg egy homo közegben érezheti magát kellemetlenül. Emellett a nemi viselkedési minták is a családban kommunikálódnak leginkább.
Persze - amint írtam is - egy gyereknek családban a helye, és nem állami gondozásban, vagy az utcán. Épp ezért legyen az a csalás hetero, patchwork, csonka vagy homo, képes ellátni a feladatát. Csupán azt kell egyértelműen kihangsúlyozni, hogy ezek NEM egyenértékűek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 10:02:05

i@Nimród17:

"Önmagában egyetlen tényező sem emelhető ki, nem tehető felelőssé."

Ahogy egyetlen tényező sem zárható ki, pedig te ezt tetted:

"Egyébként meg marhára nem lesz attól valaki meleg, hogy melegek nevelik, ez hülyeség."

Tovább nem magyarázom mert lófaszt nem ér a véleményed.

ahf 2017.05.25. 11:29:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem én szoktam hasonlítgatni, hanem azok, akik szerint ez nem természetes, hiszen arra lettek a nemi szervek teremtve, amire.

De akkor mihez hasonlítsuk? Az emberiség történetében nem tudok olyan korszakot mondani, ahol ne lett volna deviancia (legfeljebb nagyobb titokban). És lesz is mindig, kár ellene kapálózni. Illetve lehet akasztgatni, mint Iránban, csak értelme nincs, mert kárt pl. a homoszexualitás sem okoz a társadalomnak, üldözni viszont jó nagy erőfeszítés is.

5perc 2017.05.25. 15:27:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Na látod, te is említetted a neveltetést. Hát ezért nem való homokosoknak az örökbefogadás. "
Szerintem ezt túltoltad. A buzik túlnyomó része hetero család nevelésében vált buzivá és ha kicsit is következetes vagy, akkor bezony a hetero családmodellt nyilvánítod veszélyesnek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 17:14:22

@5perc:

Nem igazán. Pontosan még a kutatók sem tudják, mitől lesz valaki buzi, de mértékadó vélemények szerint genetikai, környezeti és nevelési-tanulási tényezők is közrejátszanak, valószínűleg egyénenként is változó mértékben.

Olvass utána a női fertilitás plusz férfi homoszexualitás elméletének. Pl.

Azért jó, hogy te a kutatóknál is jobban ismered az okokat, így kizárod a nevelési hatásokat. Jelentkezz a Nobel-díjért.

5perc 2017.05.25. 17:24:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Tuti, hogy nem nekem akartál válaszolni, én nem zártam ki sehol semmit. Valami kovács nokraftnak voltak megkérdőjelezhetetlen elméletei, de a kutatásából - valószínűleg jogosan - kizárta a lakosság 95%-át.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 17:57:49

@5perc:

Látom, a nicked a hosszú távú memóriádra utal.

Nimród17 2017.05.25. 20:03:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Szerintem csak irígy vagy, régóta nem pakolhatott senki abba a kofferba ;).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 20:22:19

@Nimród17:

Persze, meg az általatok homofóbnak nevezett egészséges szexualitású férfiak is látens homokosok, akik alig várják, hogy te jól farba toszd őket.

Nimród17 2017.05.25. 20:24:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Látom azért írogatsz még mindig ide.
Így azért ezt nehéz elhinni.

Nimród17 2017.05.25. 20:28:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Erőlködj csak, de te már a múlt évezred egy utolsó darabja vagy.
Én minimum 100 évvel vagyok fiatalabb, és hiába buzizol nekem ezek már nem szitokszavak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.05.25. 20:35:50

@Nimród17:

Ha ez igaz lenne, akkor nem reagáltál volna rá.

Nimród17 2017.05.25. 20:39:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Próbálkozz egy picit jobban, mert ez gyenge, csak ennyire futja?
De még mindig velem vagy elfoglalva, csak szólok :D.

Nimród17 2017.05.25. 20:54:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Ma nem pörögnek túl olajozottan azok a fogaskerekek mi? Ez elég soká tartott, és kevéske is :(.
süti beállítások módosítása